Pajeni vykonoveho odporu.

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Červenec 10 12:20:41 CEST 2007

Mohlo by to způsobit chvění společně s malou velikostí spoje. Odpor má dost velkou hmotnost a při chvění může cín pomalu "rozviklat" až to začne prskat a pak už to jde rychle. PB free takovému procesu jen napomůže. Pokud mám pravdu, mělo by pomoci ten odpor nějak mechanicky zajistit proti pohybu. Nebo udělat podstatně větší pájecí plošku. Pak se ale zase časem uklepou přívodní dráty. Nebyly ty odpory dříve přitisknuté k DPS a nejsou teď ve vzduchu ?

Samozřejmě taky může jít jen o poddimenzovaný odpor, který postupně vyhřívá cín. Píšete ale že dříve to nedělalo, takže předpokládám, že o tuto variantu nejde.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Subject: Re: Pajeni vykonoveho odporu.

Zajimave - presne takto vypadala zavada na regulatoru motoru nasi 10 let
stare pracky. Uplne prepaleny a vyhraty cin a nasledne ten cernej cmoudik.

Rekl bych (pred 10 lety nebylo po Pb-free ani vidu ani slechu), ze je to
spis spatne zapajene a je tam mala plocha spoje (studenak), ktera se
pomalu ale jiste vyhreje na teplotu kdy se ta pajka vyhreje a vydroli a
pak to jeste chvilku prska kolem sebe nez to uplne odejde.

Radek Vicek