RE: Ni-MH aku tužkovky,kam nejlépe pro ně

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Červenec 9 14:18:16 CEST 2007

Vzdycky kdyz se mne nekdo pta na baterky nebo nabijecku (a ze je to posledni
dobou dost casto... :-)) tak radim tu stejnou kombinaci, tedy tuhle Sanyo
nabijecku (za ty 4 stovky je to bezkonkurencni cena) a Eneloopy (sam je
nemam, ale podle ruznych diskusi na webu jsou s nimi vyborne zkusenosti na
rozdil od mizernych Sanyo 2500mAh). Pokud ale chcete nabijet v aute,
potrebujete neco s externim zdrojem, ty pak vetsinou jdou napajet z 12V,
nektere maji pribalenou i zasuvku do autozapalovace. Urcite bych dnes sel do
nabijecky s nezavislymi sloty, ja mam konkretne MW1278 z GME
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=751-371&lk=&sk=&pict=&jaz=
http://www.minwa.com.hk/newDesign/products/product_details_charger.asp?id=24
48&code=1
a docela spokojenost, za ty penize. Jedina nevyhoda ze zdroj neni spinany
takze je to tezka krava. Pokud chcete neco znackovejsiho (byt cinskeho :-)
tak kolega mel nejakou GP PowerBank Smart, ta byla slusna, zdroj spinany,
ale cenove to vyjde draz (mj. proto, ze se asi neda koupit samostatne ale
jenom s baterkami). Kolegovi bohuzel odesla, shorel tam nejaky FET ve
zdroji, mozna to ale byla nahoda a neda se z toho soudit, ze je nejaka
spatna.

Ty eneloopy maji v mem oblibenem alfacomp.cz za cca 85 korun, coz je celkem
prijatelna cena, v GESu jsou o dost drazsi. Jinak baterky podobnych
parametru (velmi nizke samovybijeni) delaji i dalsi vyrobci, treba
http://www.fkt.cz/cz/art_61/novy-typ-nimh-akumulatoru.aspx
http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Shortcut=ANS-6928&Type=F&PrmaId=44
http://www.alza.cz/akumulatory-aa-varta-ready2use-prednabite-d74722.htm
http://www.elektrotechnika-shop.cz/DetailPage.asp?DPG=39841