Uspory energie - navrh zarizeni?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 9 07:42:27 CEST 2007

to ke vsechno o tom jak se na cely problem budete divat

zda na osamocene kvantum energie 1.2W/cas nebo se kouknete na tu
celkovou spotrebu tech 10MWh a predstavite si kolik toho kvuli tomu musi
proletet "cehosi" kominem.

melo by platit, ze kazdy zacne sam u sebe pokud to ma hlavu a patu -
pokud se tedy bavime, ze mam vyrabet zarizeni A a B se stejnou funkci,
zivotnosti a ruznou spotrebou - argument ten, ze to stejne nebudu platit
ja a tak je to jedno je presne ten, ktery se nam nelibi u hodnot
spotrebicu pro domacnosti (viz. stand-by rezimy)

je mi jasne, ze to ze usetrime 10MWh neznamena v dnesni globalizaci, ze
ten vagon uhli nutne usetrime na nasem uzemi

nicmene aby se to trochu zkomplikovalo - jaka energie se spotrebovala na
vyrobeni tech soucastek navic, vetsi DPS, pajky na zaletovani atd.? neni
to nahodou vic nez kolik usetrim na spotrebe zariznei?

Radek Vicek
P.S. Co se tyka poulicniho osvetleni tak tleskam radnim z naseho mesta -
konecne se jim podarilo vymenit ty hlavice na sloupech poulicniho
osvetleni za takove male kompatni vypadajici jako 500W hal. vanicky a
smerujici dolu pod sebe - muzu rict ze nahoru nesviti a jak jsem byl u
nas ve druhem patre zvykly v noci na presuny po byte nesvitit tak ted
musim. Je to bomba - jako obcasny astronom tleskam.

Daląí informace o konferenci Hw-list