Uspory energie - navrh zarizeni?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červenec 9 00:49:23 CEST 2007

 9.7.2007, 0:27:59

No Idealisticka myslenka to jiste je, ale to ze nefunguje bych
rozhodne netvrdil s takovou razanci. Proste jen ty procesy maji
velikou setrvacnost a spoustu fluktulaci.
Vemte si treba takove osvetleni vnitrnich prostor. V komercni oblasti
(kancelare, skoly) uz davno zarivky zvitezily nad zarovkami, dneska je
podobny trend videt i v domacim osvetleni vcetne modni fluktulace
halogenove bodovky/LED zarovky. V poulicnim osvetleni to same, ta
prasarna s kandelabry pod kterymi je tma, ale sviti panu bohu do oken,
to je asi take nejaka "super in" fluktulace, mame to v Brne taky, uz
nekolil let.
Stavba rodineho domku se tu probira casto, a tepelne izolace ktere se
uvazuji maji investicni navratnost delsi nez 2 roky.
Nebo si vyhrabte na netu 20 clanku o PC starych 3 roky a 20 starych 3
mesice. V prvnim pripade nebude o spotrebe ani zminka, jedinou modlou
byl vykon, dneska uz se o tom docela mluvi a obcas i nekdo s ohledem
na spotrebu kupuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz