OT: Postup aplikace samonivelacni sterky

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 6 23:55:00 CEST 2007

Nepisete co prijde nad tu sterku, hlavni problem bych videl v pruhybu tech desek, pokud nad tim nebude neco co by dokazalo roznaset zatizeni do plochy tak vam ta sterka pravdepodobne casem popraska.

Nicmene zasada cislo jedna penetrovat a penetrovat, jinak vam beton vysaje vodu ze sterky a ta jaksi nebude samonivelacni.
Tezko radit, kdyz jse nevideli vasi podlahu, ale zvazil bych v miste styku beton desky pas z sklokeramicke tkaniny, desky maji velkou dilataci a rozhodne jinou nez beton tak to nejpravdepodobneji popraska na styku, ale nemusi to byt realizovatelna myslenka.

Pokud jde o naradi tak nic zvlastniho, nepotrebujete.