MiniLA problem zo SW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 6 11:47:11 CEST 2007

Mozna to tim neni, ale jestli to treba neni stejny problem, jako s USB
obvykle - za pokus se nic neda ;).

Muze byt, ze starsi PC melo "lepsi" USB porty a poradilo si i s mizernym
dlouhym kabelem. Nove si s nim neporadi a tak bych jako prvni vec zkusil
zkratit USB kabel. Jak uz jsem psal, v nouzi jsem kabel uprostred
vystrihl, zpet pripajel na delku pul metru a zaizoloval smrstovacimi
buzirkami. Najednou je po problemech.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain