karta do PC s RS 422/485

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Červenec 5 16:35:18 CEST 2007

Ve starém počítači to mám udělané na ISA slotu pod W98 a přepínání pomocí
RTS  funguje  bez problémů. No uvidíme. Už jsem objednal normální 2 x RS 232
+ 1 x LPT  kartu. Petře, je to asi ta co nabízíš i ty ( Kouwell KW-222N-2,
2xser.+1xpar. port, PCI ) ale našel jsem ji za   342,70 i s DPH u
http://www.suntech.cz., k tomu 75 Kč poštovného, takže to docela jde. Ten
převodník tam nějak dobastlím, buď přímo na kartu, nebo někam dovnitř
počítače.

Považujte to prosím za vyřízené.

Díky všem