Kde a za kolik koupit tekuty dusik?

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Čtvrtek Červenec 5 15:49:37 CEST 2007

Asi budu vakuovane aj tie. Len ktora ako.
Svagor s jeho kolegom raz porovnavali taketo termosky a zistili velmi
velky rozdiel v schopnosti udrzat teply napoj. Jednoznacne vsak jedna
uz vakuum stratila, alebo ho nikdy nemala.

A to boli obe termosky znackove a neboli si vedomy poskodenia (naraz, pad a podobne)

IK