karta do PC s RS 422/485

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Červenec 4 21:45:22 CEST 2007

Diky vsem za odpovedi a rady.  Opravdu jsem necekal, ze cenovy rozdil mezi
RS 232 a RS 485 kartami bude tak velky, ale je to specialita, tak se musi
platit.  USB to byt nemuze,  ten ovladaci program zvlada jen COM1 -3 a to
jeste nemam jistotu, ze pojede i na WXP. Nechci si vygenerovat dalsi
problemy. Zatim to provozuji na W98.  Asi me ceka prestavba nejake te  232
karty na 485 dle navodu Petra Zahradnika.
 Jeste me napadlo, ze bych mohl externi krabickovy prevodnik 232/485 zadelat
primo do pocitace a vytahnout pro nej napajeni treba z 5 nebo 12V.  Proste
to vypada, ze se bastleni fakt nevyhnu.
Povazujte prosim tento subjekt za uzavreny, snad krome toho, ze by nekdo mel
neco v supliku a chtel se toho zbavit . Ale nechci otravovat s inzerci, od
toho je Aukro.