Propojovaci kabliky na PATCH panel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červenec 4 16:48:05 CEST 2007

> Je vubec vhodne pouzivat UTP PATCH panely na neco jineho? Co se stane kdyz
> mi tam nekdo strci internet? Mam tam i napajeni 12V. Jeste se to snazim
> omezit na 6 pinu, pak by mi stacily telefonni konektory.

Pokud to napájení bude na volných párech (4-5 +, 7-8 -) jako je to u
POE, tak se snad nic nestane - kromě toho, že v připojenym zařízení
možná shoří takovej malej odpor (resp. odpory). Na funkci to ale
nebude mít vliv. Těch odpůrků jsem si všim mj. v ethernet switchi.

Pokud to bude gigabit ethernet, tam to může napáchat větší škodu, páč
používá všechny páry jako datový.

P.K.