Propojovaci kabliky na PATCH panel

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Červenec 4 15:10:56 CEST 2007

Běžně se používají 1:1, stejně všechny lepší switche mají detekci a křížený
kabely jim nevadí.

PS: Daleko větší problém je sehnat krátký kabely, aby rack nevypadal jak
klubko hadů, před časem jsem sehnal ve 100Mega 20cm patch kabely, ideální
rozměr na propojení, když je switch hned pod patch panelem a pod switchem
další patch panel. Na druhou stranu tohle zapojení vyžaduje 50 portový
switch a ne každý něco takovýho potřebuje... ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death