RS232 to USB

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Červenec 4 11:54:53 CEST 2007

FTDI asi bude nejschůdnější, Prolific, podle narychlo informací, zřejmě nemá
ani cenu zkoumat a další jsou v našich končinách téměř nedostupné. Ta
možnost zapůjčení je taky solidní.
Zatím díky
S pozdravem,
                    Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 04, 2007 11:18 AM
Subject: RE: RS232 to USB

Dobrý den,

na to je těžká odpověď. My používáme pro své převodníky čipy od FTDI, a
to je docela funguje, navíc FTDI je mezi lidmi známé, takže si s tím
většinou poradí. Ale když je špatně napsaná aplikace, nebo časově
závislý protokol, nepomůže ani svěcená voda. Proto nabízíme vždy
zapůjčení, máme 2 typy převodníků, tak pošleme oba a uživatel si vybere
- nebo taky ne :-)

Jak tu psal pan Skopalík, vrituální porty někdy zlobí. Zažil jsem to u
zákazníka - na naše notebooku vše v pohodě a na notebooku zákazníka
(stejný výrobce, jiný typ) se místo rychlosti 115.2 kBd nastavovalo 9.6
kBd. Ostatní bylo bez problémů.

Pokud píšete program pro PC, doporučuji používat direct drivery, má to
několik výhod (například že věc se tváří jako čistokrevné USB zařízení)
a funguje to.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel