Re: Klíą»áci (Re: Komáři)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Červenec 3 20:03:36 CEST 2007

Dekuji za poznatek, vzdy jsme nasim psum i detem vytaceli klistata proti
smeru hod. rucicek. Fungovalo to, ale vedeli jsme, ze to mame delat pomalu a
tak asi doslo k vyvyklani. Kazda rada je dobra.

Jak doleva tak doprava je spatne :-) Pokud se podivate na zvetseninu
klistete uvidite dve kusadla , rika se jim hypostom, maji zpetne hacky ktere
brani vytazeni. Lze to prirovnat k hrebiku s bocnimi zarezy a ten nikoho
nenapadne vytahovat kroucenim a jeste badat nad tim zda je lepsi tocit
doleva ci doprava. Jinak receno kliste chytime pinzetou a vyklanim do strany
vyviklame ven stejne jako s hrebikem.

Kluka jsem nechal ockovat, kde je riziko ?

Pokud jde o tolik doporucovane ockovani, tak to je mimo tema teto
konference, obecne proti ockovani nic moc nemam, ale me deti zrovna toto
urcite neabsolvuji. :-)

Dnes jsem koupil dva prostredky, proste pro jistotu. Difusil repelent Plus
na oděvy a Difusil repelent Plus na tělo proti komárům, ovádům a klíą»atům.
 Asi se nezavděčím vąem příznivcům nechemického řeąení. Vloni meli decka
cele tri tydny denne cca 30 st. C. Je nemozne po nich chtit aby chodily po
tabore oblecene. Do lesa, kde je stin, tak ano.
Jindra Polivka
PS: dekuji adminovi, ze to nestopl, ac to nema nic spolecneho s
elektronikou, krome hubeni pomoci vyboju, tak je obdobi, kdy to zajima
kazdeho rodice a muze to mnohemu pomoci.
Jindra Polivka

Daląí informace o konferenci Hw-list