Metro bez ridice

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 3 09:18:59 CEST 2007

To ano, ale na druhou stranu si nejsem jistej pokud by se neco vyskytlo
co elektronika nedokaze osefovat a ve vlaku nebyl nikdo kdo by s tim
kramem odjel. IMHO je lepsi kdyz to ridi elektronika s dohledem cloveka
nez aby to ridil jen clovek co treba vecer popijel a rano ma jeste 0.5
promile.

Radek Vicek