Re: OT RE: Klíšťáci (Re: Komáři)

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Červenec 2 22:49:16 CEST 2007

- no třeba by se nasel dobrovolnik,co by zkusil ten napusteny psi obojek :-)
a krome toho,ze to pomuze to muze byt nova moda ....

DJ

----- Original Message -----
From: <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 02, 2007 10:25 PM
Subject: RE: OT RE: Klíšťáci (Re: Komáři)

Tak vam gratuluji i kdyz vysledky vaseho experimentu jsou vice mene k
nicemu,Frontline se dostava do krve a nici blechy potazmo klistata az po te
co si krve zvirate cucnou a tak pokud jste kliste nemel tak to nebylo
zasluhou toho svinstva.

Frontline obsahuje
Butylhydroxyanisol (BHA) Coz je antioxidant, pouziva se snad i v
poravinarstvi jako E320, zpomaluje zluknutí tuku, typicky ho najdete u MC
donaldu v jeho skvelych hamburgerech
Butylhydroxytoluen (BHT) Opet antioxidant E321 dava se do margarinu
tim hlavnim svinstvem a ucinnou latkou je
FIPRONILUM -
(RS)-5-AMINO-1-[2,6-DICHLOR-4-(TRIFLUORMETHYL)FENYL]-4-[(TRIFLUORMETHYL)SULFINYL]PYRAZO
L-3-KARBONITRIL
 coz je pesticid.
Pro zajimavost, pokud mate velkeho psa tak Fipronilu mohlo byt 500mg coz je
davka schopna teoreticky zabit 80 milionu vcel (pri LD50) :-)
Pro priste hlavne to nezkousejte na kockach a kralicich, nemuseli by to
prezit (o vcelach nemluve) :-)