Magneticke snimace prudu

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červenec 2 15:37:01 CEST 2007

okrem allegra na ktorych ste uz tip dostali robi snimace DC prudu aj LEM (http://www.lem.ch/hq/en/content/view/269/206/).
Tieto maju vyhodu v tom ze meraju aj nizsie prudy, myslim ze sa tam daju najst transducery ktore maju plny rozsah 2A a ked vam to je vela tak si dotocite par zavitov a rozsah este znizite. Osobne ich pouzivam uz dlhsie a su vynikajuce. Naposledy som pouzival tento http://www.lem.ch/hq/en/content/view/197/126/
balu