ADMIN: Re: Jak nejrychleji vyrobit DPS

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 2 14:07:01 CEST 2007

Mozna, ze staci jen premyslet co se stane, kdyz server zacne odesilat
cca 1500 uzivatelum mail o velikosti 256kB a co to udela s datovou
linkou na takovem serveru.

V pravidlech neni uveden zadny konkretni limit a prilohy se toleruji
pokud jsou v omezenem mnozstvi, maji snesitelnou velikost a je to
nezbytne pro snadne pochopeni prispevku.
Navic ten Vas obrazek se da zkomprimovat a zmensit tak, ze pri porad
slusnem rozliseni a citelnosti zabira jen 24kB.

Snazte se priste neprekrocit cca 50kB - do teto velikosti se da ulozit
pomerne dost informaci.

ADMIN