PCI 2.1 5V to PCI 2.3

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Červenec 2 13:58:09 CEST 2007

Aháá, tak to je problém někde jinde, četl jsem jen specifikace 2.1 bez
názorného obrázku, ale takhle polopaticky to je mnohem lepší. Takže karta,
pokud do slotu pasuje, by si měla říct jaké napájení potřebuje, je to tak?
Pokud tu kartu dám do slotu, tak PC po nějaké nepravidelné době zatuhne. Mám
asi týden nový MB a ve starším to nedělalo, tak zkoumám, kde je zakopaný
vlčák.
S pozdravem,
                    Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Simon Cihelník" <hwkonfera@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 02, 2007 12:04 PM
Subject: Re: PCI 2.1 5V to PCI 2.3

Ano je to blbost, lisi se nejen konektor karty (piny 38, 40 a 41), ale i
konfiguracni registry. Nepomuze ani vyfrezovani 3,3 V zamku.

Prectete si treba toto:
http://www.roalan.com/Report%20pci%202.3%20030206d1%20ro.pdf

Jinak netreba za tim hledat tajemne spiknuti spolecnosti soustredenych v
konsorciu PCI-SIG, je to pouze sveho druhu reakce na historicky vyvoj
(prechod na LV logiku, vyssi kmitocty, zavedeni sbernice pro management
(SMBus))

Hezky den,
Simon Cihelnik

Nezkoušel někdo přesvědčit PCI kartu v. 2.1 5V only, aby fungovala v PCI v.
2.3? Asi je to blbost, ale pro pořádek a taky se mi nechce ji vyhazovat jen
kvůli tomu, že tvůrci nových standardů si chtějí namastit kapsu.
S pozdravem,
                    Miloš Dašek