Jak nejrychleji vyrobit DPS

Juraj Petrovsky jurajpetrovsky@centrum.cz
Pondělí Červenec 2 13:47:18 CEST 2007

____Já tedy kreslím spoje na PC v editoru schemat.Nakreslím schema a pak převedu na desku ,kde si rozmístím součástky jak potřebuju.Program podle zadání sám vykreslí jednostrannou nebo oboustrannou desku a lze nastavovat šířka spojů .Program má velkou hnihovnu součástek  ve skutečných rozměrech rovnou s pájecími body.Tisknu v laserovce na folii  ,jen jednou  pak čtyři minuty v solárku svítím na kupovanou desku pak do do vývojky a do HCL s peroxydem.Barvy ,fixy  a centrofixy zahoďte tohle podle mě nemá chybu.Celej program má myslí jen 5MB. Na netu jsou volně ke stažení tři verze zadejte ve vyhledávači EAGLE 4.11 a dál si musíte poradit sami.

Jinak, jestli program někdo znáte rád si vyměním zkušenosti.
Jirka.__________________________________________________________
> Od: libor@netron.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 02.07.2007 11:06
> Předmět: Re: Jak nejrychleji vyrobit DPS
>
>Je mozne pouzit uv eraser ?
>LK

vyrabam len striekanim ale normalnu trysku ( vrchlik)
> vrstva sa nanasa o mnoho lahsie a rovnomernejsie
motiv zlozeny z dvoch folii na sebe zlepenych na strane kvapkou
prehnutie dps - vyrovnat este pred nastrekom vrstvy