Jak nejrychleji vyrobit DPS

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Červenec 2 10:33:28 CEST 2007

Návod na domácí výrobu DPS fotocestou je na http://ok1uga.nagano.cz v sekci dílna. S kupovaným kuprextiten mám nejhorší zkušenosti. Obvykle ten nejmizernější materiál, stalo se mi, že byl jen do půlky namočený v emulzi, desky bývají zprohýbané apod.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Libor
Sent: Sunday, July 01, 2007 11:45 PM
To: HW-news
Subject: Jak nejrychleji vyrobit DPS

Zdravim
Potrebuji radu ktera tu o5 byla x krat.
Vzdy jsem nechaval i vzorky plosnaku vyrobit  ve firmew ktera se tim
zivi, nyni ale nemohu cekat az se mi nakupi x vzorku, a na bastldesce
ten filtr jaxi zrealizovat nemohu.
Presnost - klasicka SMD  - TLL CMOS .
Proto mam dotaz, : je lepsi koupit cuprex s uv vrstvou ? nez to strikat ? Jak pak vyrobim film ? mam tu pouze laserovou tiskarnu. Je lepsi, nebo existuji trubickove pera kterym by to slo nacmarnout ? Je nekde nejaky navod? Vzhledem k tomu ze tatik ma laborator a ma v ni litry HNO3, HCL a H2O2
avsak chlorid, je mozno lepatat tim, nebo koupit chlorid ?

Diky vsem
LK