[OT] Problem (?) so SetTopBox-om

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Červenec 1 23:03:31 CEST 2007

Proběhl nějakým informačním kanálem názor, už si bohužel nevzpomenu koho to
byl názor, že komunikace bude za 30let nazývána uměním a bude postavena nad
veškeré znalosti, které lze obecně někde najít. Je to ale dost OT ;-)
S pozdravem,
                    Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 01, 2007 10:18 PM
Subject: Re: Re: Re: Problem (?) so SetTopBox-om

Jasne a proc delat obsah, kdyz ho neni komu vysilat :-)
Ja se divim, ze vubec mame televizi, kdyz v pocatcich bylo v celem
ceskoslovensku cca 5TV prijimacu. :-)

Ja to vidim asi takto, s zacatkem digi vysilani je stejne nutne vice mene
poridit novou TV a zahodit video. Reci o Settop boxu vidim jako ucelove, je
to dalsi pixla, je to neprakticke a vubec to neresi problem videa a tak
vetsina stejne drive nebo pozdeji sahne po nove TV. Kdyz novou TV tak
logicky Full HD.

Z pohledu statu, nutime lidi prejit na novou technologii tak jim rovnou
nabidneme kvalitu /z pohledu rozliseni nikoliv nutne obsahu/ bude to logicke
a vsichni to pochopi, mame na pristich 25 let vystarano.

Technicky prijimace na trhu jsou, pokud jde o obsah tak zpravodajstvi a
sportovni prenosy, potazmo vse co dela CT by nebylo az takovy problem zacit
jeste letos delat HD, pokud jde o filmy bude jich cim dal vice.

Proc to nebude HD, popravde nevim mozna protoze by nebyly frekvence na
krestansky kanal a shoppingovy kanal (nikdy mi nebylo jasne, ktery pitomec
na to muze cucet) a pak v rade sedi odbornici typu Fibinger(ova)