Skype HW telefon

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Červenec 1 19:41:28 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 1.7.2007 od jan.kuba:

> Už tu před časem někdo sháněl informace, tedy se ptám - provozuje
> někdo úspěšně/neúspěšně nějaký HW telefon na Skype, bez potřeby mít
> puštěný PC? Tedy něco s ethernet. zásuvkou...? Dokonce jsem v
> nabídce viděl i telefon s wifi rozhraním - stačí prý připojit k
> nějaké bezdrátové síti...? Nejíp by se hodila nějaká brána s 2dr
> rozhraním. Existuje něco takového? Dík za jakékoliv Vaše zkušenosti.

Uz jsem dodaval ty Skype telefony na WiFi. Vypada to jako mobil, ma to
v sobe uz nainstalovany soft Skype. Vlozis tam sve prihlasovaci udaje
na Skype, napojis se na nejakou WiFi sit a uz si telefonujes.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz