Problem (?) so SetTopBox-om

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 1 17:02:41 CEST 2007

Pokud parlament neprijal nejaky novy fyzikální zákon tak by melo platit,
horizontálni polarizace = prvky na antene jsou rovnobezne s horizontem,
nicmene doba je nejista tak to muze byt i jinak :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Sunday, July 01, 2007 3:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problem (?) so SetTopBox-om

velmi dobry postreh, dakujem.
Veci sa maju takto: na stranke pisu ze polarizacia je horizontalna a
upozornuju ze je to opacne ako u predoslej analogovej televizie. Vykon
by mal byt dostatocny, lebo tento vysielac pokryva pomerne velke uzemie.
Je to 36. kanal (594MHz).
Pribalena antenka je maly magneticky prichyteny vertikal a na nu to ako
tak hralo. Takze ta poznamka s polarizaciou ma osvietila :-) Yaginu som
otocil vertikalne a mam o dost silny a kvalitny signal.
Otazka teraz je kde je chyba ;-)
Pisu ze polarizacia vysielaca je horizontalna, ja sa domnievam ze ked
mam dipol/yaginu vodorovne tak prijima horizontalne polarizovanu vlnu.
Teraz som si uz naozaj neni isty nicim :-)
b.