Problem (?) so SetTopBox-om

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Červenec 1 15:17:05 CEST 2007

To je divné. Problém s přibalenou "anténou" mne nepřekvapuje, ale ta
venkovní Yagina je divná. Na jakém kanálu, s jakým výkonem a v jaké
polarizaci vysílá ten 15km vzdálený vysílač? Jakou používáš tu venkovní
Yaginu a sedí ti polarizace?

        S.

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 30, 2007 11:20 PM
Subject: Problem (?) so SetTopBox-om

zdravim,
kedze u nas minuly pondelok vypli analogove vysielanie kupil som si set
top box (Philips DTM150/00) a mam nejake problemy so signalom. Mam pocit
ze ma strasne nizku citlivost. Vysielac mam na priamy vyhlad asi 15km
daleko a na pribalenu antenu (vertikal) ani na trojprvkovu yaginu s
kvalitnym kablom mi to takmer nehra. Ledva dosiahnem pouzitelnu uroven
signalu. Antena je na balkone s priamym vyhladom.
Kedze sa v navode uz technicke parametre preistotu neuvadzaju nemam to s
cim porovnat. Nemate s tymto prijimacom niekto skusenosti? Neverim ze ma
taku zlu citlivost uz 'by-design'.
b.

p.s. Tu je k tomu letak, asi najpodrobnejsia dokumentacia aka sa
dodava... http://www.p4c.philips.com/files/d/dtm150_00/dtm150_00_pss_aen.pdf