[OT] klimatizace do baraku

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Neděle Červenec 1 08:49:04 CEST 2007

Dobré ráno

tohle se nám stalo na chalupě, kde jsem přišli o haldu zmrazených jahod.
Přivolaný opravář požádal o návod a ukázal na odstavec, kde se
vysvětlovalo, že v "nemrazákovém" oddělení je pojistka, která brání
zamrznutí, aby se neroztrhaly flašky a tak. Tato pojistka má evidentně
přednost před "názorem" mrazáku, takže při teplotě mezi 0-10 stupni
celsia mrazák roztaje.

Poradil takto:

- sehnat si samostatný mrazák, kterému je jedno, když se okolní teplota
dostane na 0.
- sehnat lednici s dvěma kompresory

Pavel Krafčík