Re: Vlastnosti koutoveho odrazece

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Červenec 1 08:40:28 CEST 2007

Vzpominam si na nejaky instruktazni film na vojne, udajne lze koutovymi odrazeci
zamaskovat presun techniky a vytvorit iluzi ze presun je uplne jinde.
Ono asi zalezi na tom jaky odrazec se pouzije a kdo jej instaluje.
Videl jsem vrak vetrone Pionyr a v nem takovy koutovy odrazec byl,
asi aby byl dobre videt na radaru.