Re: Lepicí páska na MGF pásky ?

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Leden 31 21:27:42 CET 2007

Někdy se stalo, že se nepoužije správná páska, konce se od sebe roztáhnou,
nebo lepidlo "vyleze" z pásky a zapatlají hlavu od lepidla na pásce. Nicméně
pokud to má být profi řešení, tak  jsou samozřejmě třeba profi nástroje.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Vlada Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 31, 2007 8:16 PM
Subject: Re: Lepicí páska na MGF pásky ?

Mám obě pásky - úzkou i širokou (úzká se lepí po délce, široká napčíč). V
každém případě to chce na lepení kolejničky. Než jsem přešel na digitální
záznam, stříhal jsem takhle zvukové záznamy. Na rychlosti 19, o které
rozhlasáci říkají že na ní stříhat nejde - jsou moc zhejčkaní :-)
http://fonoklub.wz.cz
Kdyby ste bydlel někde poblíž, mohl bych to půjčit. Pokud bydlíte v některém
krajském městě, zkuste se zeptat v krajském Č. rozhlasu. Lepící pásku
(bohužel tu širokou) budou mít určitě ještě někde schovanou - je otázka
jestli jí ještě najdou :-)
Jak vám radili vteřiňák, brrr fuj. Musíte dát oba konce nadoraz k sobě,
nesmí jít přes sebe, aktivní vrstva nesmí být zapatlaná od lepidla ... a
stejně vám ta slepka moc hrát nebude :-) Chce to tlustý studiový pásek který
se slepkou nezvlní a tu větší rychlost. Pak je lepení sranda.
Anděl