Oprava laserovky

aze azehw@volny.cz
Středa Leden 31 18:27:48 CET 2007

Ja jsem zatim krmil CB Minolty praskem odsud:
https://www.tonery.info/index.php?bes=1
Barevne zatim ne, ale napsali mi ze u OKI C3100 se proste nasype 110g a tim
to konci.
Minolta 1300W sice hlasi nejake pindy ze nema toner v italstine (?), ale da
se to ignorovat a tiskne. V kazete je cip.
AZE

----- Original Message -----
From: "Stribrnak" <email@europeum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 31, 2007 5:33 PM
Subject: RE: Oprava laserovky

Nebo tady za 471,- originelni OKI
http://www.mptoner.cz/prodejna.php?zbozi=07Tonery-13OKI-Kompatibilni-OKI&str
ana=1&s=127

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of aze
Sent: Wednesday, January 31, 2007 2:32 PM
To: HW-news

Omylem se mi povedlo u barevné laserovky OKI vytisknout Status Page, kde je
mimo jiné stav tonerů v %. Jak to funguje? Není to jen podle počtu výtisků?
Ce se stane když tam bude u některé barvy 0 a u černé ještě ne? Když se jak
píšete "přisypou saze", musí se něco vynulovat? Jde o OKI C3100.
A poslední dotaz - kde mají saze za 450?