Lepicí páska na MGF pásky ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 31 17:12:43 CET 2007

Používám tu úplně tenoulinkou širokou balící izolepu, někdy bývá hnědá.

Rozetřu pár kapek lihu na čistém futrále od CD, do mokra položím a podle čar
na papíře ve futrále sesadím pásek, nechám trochu oschnout a dokud tam ale
ještě trochu drží, přelepím. Kraje pak podle hrany pásku odříznu žiletkou,
on ten pásek vám povede ruku přesně na hraně. Můj HW: B700 (to mají děcka na
hraní - je to skvělá věc, najděte si můj článek "dejte dětem kotoučák", byl
na mcu tak bude v archive.org), B115 ;-)

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

   z mládí mám rozsáhlou "tapetéku" klasických magnetofonových pásků
(nějakých
90 cívek 15/18 cm). Občas si je pouštím a některé "skvosty", které dnes
prostě
nikde neseženete, si digitalizuji. Záznamy kupodivu drží na pásce lépe než
vlastní nosiče a zejména zaváděcí pásky se odlepují, občas se něco
přetrhne...
Míval jsem speciální lepicí pásku "Scotch splicing tape", ale už ji nemám.
Nevíte náhodou o možnosti obdobnou pásku koupit ?