velmi OT // Re: Kyslikovodikovy autogen

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Leden 31 17:09:46 CET 2007

At 23:56 30.1.2007 +0100, Milan Mlynarcik wrote:
>So záujmom sledujem túto debatu. Nerozumiem jednoduchej veci. LK potrebuje
>prudký ohrev malièkým plameòom. Èo bráni pou¾i» klasiku acetylén + kyslík,
>ak jeho chemické zlo¾enie je vhodnej¹ie ?  Spotreba plynu na takéto
>pidi-horáèiky musí by» mizivá, teda aj náklady na spotrebu zanedbateµné.

To ja prave nevim, treba by to slo pouzit. Pajeni plosnaku plamenem mi taky
pripada jako trochu drsna zalezitost, ale myslel jsem, ze kdyz ty Nemci
pouzivaj kyslikovodik tak ze to maj asi vyzkouseny a taxem jim to chtel
jenom obslehnout a ne s tim moc experimentovat. Ale Simon ma urcite pravdu s
vlivem spalin na pajeny spoj, to jsem si neuvedomil. Ale rozhodne potrebuju
nejaky bezkontakni ohrev, at uz kuli rychlosti tak taky kuli tomu, ze
specialni hroty do mikropajky, ktere "vydrzi" bezolovo stojej cca. 400,- Kc
a vydrzi nam tak neco pres tyden naseho provozu :-( To jsou silene naklady.
BTW: Hledal jsem na Ebay a nasel jsem tam nejake 2W lasery za ceny kolem
$100, ale to je maly vykon, tam maj fotku jak s tim palej nejakej kus
papiru. A paxem nasel kompletni 100W laser CO2 za $2000, coz bych mozna byl
ochoten zaplatit, ale blby je, ze to nemuzu vyzkouset, jestli s tim pajet
vubec pujde a tak.
Jinak o te zminovane halogence vim, to uz jsme resili pred par lety pro
jinou aplikaci, ale dodavatel nam moc nedoporucoval aplikaci s podavanim
trubickove pajky, ze to pouzivaj spis na pretaveni pasty. Maji pry problem
se zaostrenim do maleho bodu a utavuje to cin v podavaci.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz