Re: OT: Eagle3D (matwey.de)

Cizek.Milan cizek.milan@seznam.cz
Úterý Leden 30 12:29:56 CET 2007

Dík moc, to je přesně ono. Ještě mě napadl dotaz... stáhl jsem z webu balík png obrázků, ten jsem rozbalil do /upl/img. Ale ve vlastním ulp se mi místo náhledu zobrazí jen šedivý čtvereček. Obrázky jsou správně umístěné, jinak to hlásí "not found". Myslím, že to ale přibylo až nyní v poslední verzi... Vidět co přiřazuji by velmi pomohlo. :-)

Milan