domaci automatizace

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Leden 30 09:55:35 CET 2007

Toho se bojim. Mam vykonovou ztratu spocitanou (vcetne vetrani s rekuperaci)
na necelych 5 KW pri -15 venku a bojim se ze ten rozvod vzduchu by na tohle
nestacil.
Andel

----- Original Message -----
From: <jirka7a@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 30, 2007 9:12 AM
Subject: Re: domaci automatizace

Jo mas pravdu ja nechodim, protoze jsem si udelal kancl v baraku... vse se
deje elektronicky. Jen tech x kompu v kanclu zere vic nez nejake vytapeni.

Dnes je podlahovka zastarala frajerina!  Udelejte si rozvod
vzduchotechnikou. V zime predehrejte v podzemi vzduch ... pak nemusite skoro
topit. V lete naopak zase ochladite. Vzduchotenika bude minimalne v x
mistnostech samospadem. Zadne vymeniky v mistnostech tj. zadne radiatory. Ja
mam barak cca 1.5 roku postaveny a pokud se neco bude dit, tak to cele
predelam na vzduchotechniku.

Jirka