Re: OT vyjádření VOP k vyhlá?ce č. 488/2006 Sb

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Leden 30 09:19:45 CET 2007

Jo, pochopil jsem to tak ze kopirovat je v poradku, ale jen pro osobni
potrebu. Za to se tedy nemusim stydet a nikdo mi nemuze nic rict. Mam
predplaceno. Me se to takhle zacina libit.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 30, 2007 4:41 AM
Subject: Re: OT vyjádření VOP k vyhlášce č. 488/2006 Sb

Nejlepší je ale toto:
Současně je třeba říci, že státy, které mechanismus placení náhradních odměn
z nenahraných nosičů zakotven nemají, určitým způsobem omezují možnost
občanů pořizovat legálně kopie pro osobní potřebu.
Zakotvení náhradní odměny je obvykle obhajováno tím, že dochází k masovému
kopírování autorských děl a tato odměna má autorům nahradit částky, o které
díky současným možnostem kopírovací techniky přicházejí.

Ale dostalo mě tohle: Z logiky věci budou muset být poplatky zavedeny i vůči
dalšímu širokému spektru souvisejících poskytovatelů služeb jako jsou
například poskytovatelé telekomunikačních služeb, kterými jsou přenášena
autorská díla.

Tož kopírujte, stahujte, máte to předplaceno...