Kyslikovodikovy autogen

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Leden 29 20:44:29 CET 2007

At 17:10 28.1.2007 +0100, =?iso-8859-2?Q?Simon_Ciheln=EDk?= wrote:
>A stoji to za tu praci? Hotove se to da koupit v ruske (primo v CR) i cinske
>(pres net) provenienci za par tisic. Navic profesionalni elektrolyzery vody
>se zpetnovazebnim rizenim tlaku generovane smesi se daji sehnat treba na
>eBay jako generatory vodiku za castky kolem 300 USD...

No to zase neni tak strasna cena, za to bych to nebastlil. Nevis kdo to
prodava? Nechce se mi to ale kupovat na dalku, chtel bych si to vyzkouset,
chtel bych k tomu nejakej support atd. Chci to zkusit na to pajeni misto
(nechutne draheho) laseru.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz