SC-Analyzer z Elektoru 4/2005 - kde je chyba ?

Stribrnak email@europeum.cz
Pondělí Leden 29 18:18:54 CET 2007

Mam tady program vypaleny v Ackove verzi a minuly tyden jsem jej videl
fungovat. Udajne se pri kalibraci musi zkratovat nejaky Jumper. To jste
udelal ? Pri vypalovani spravne nastaveny vsechny parametry ? Jsem
z Prahy mohu zapujcit. PIC koupen v GM. BezAckova verze se uz pry neprodava.
Bohuzel zatim nemam hotovo, mam pouze desku displej a naprogramovany PIC.
Ma to kolega u ktereho jsem to videl v behu a ktery naprogramoval PIC.
Bohuzel je mimoprazsky nicmene dalo by sezaridit ze mi analyzator pujci.

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Friday, September 01, 2006 1:02 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: SC-Analyzer z Elektoru 4/2005 - kde je chyba ?

Zdravim vsechny,

dokoncil jsem analyzator polovodicu z minuleho rocniku Elektoru. Misto
PIC16F876 jsem pouzil verzi 876A. A analyzer se nechova tak, jak by mel
podle clanku.

- Po kalibraci napise CAL ERROR
- Pokud zkousim zkratovat jednotlive svorky, tak mi spravne napise zkrat ( i
kdyz zmereny odpor cca 10-15 Ohmu)
- ale test diod funguje jen na dvou krajnich svorkach. Pokud pripojim diodu
mezi krajni a prostredni, tak ji nepozna.

Moje hypoteza je spatne nainicializovany komparator, nebo neco podobneho.
Jenze podle "Migracniho listu" by tento mel byt vypnuty.

Stavel jste nekdo tuhle pomucku ? A funguje vam i s ackovou verzi PICu ? A
pokud nekdo mate uvnitr "neackovou" verzi a po ruce "ackovou", muzete zkusit
ten program napalit do ni a zkusit, jestli chodi?

Diky predem,
VP