Re: Teplomer s ICL7107

MensikD MensikD@seznam.cz
Pondělí Leden 29 12:57:44 CET 2007

Do mustku - vyvazeni mustku na nulu (v jedne vetvi trimr) - 0C, pak OZ, nastaveni zesileni pro 100C na cilovou hodnotu - nastaveni trimrem na OZ. Vzajemne se neovlivnuji (alespon co me skromne znalosti rikaji).

Ozon.

------------ Původní zpráva ------------
Od: Marian Suchy <lajost@zoznam.sk>
Předmět: Teplomer s ICL7107
Datum: 29.1.2007 12:33:02
Urobil som si podobný teplomer s tranzistorom,ako čidlom a LCD displejom
Tesla podľa ST pred desať rokmi a dodnes sa mi ho nepodarilo poriadne
sprevádzkovať. Problém je s kalibráciou. Systém voda s ľadom a vriaca
voda nie je taký jednoduchý,ako sa zdá. Tranzistor v kovovom púzdre má
dosť veľkú zotrvačnosť a ak je zapojenie navrhnuté tak,že sa
nastavovacie prvky ovplyvňujú je to práca pre vraha.V dnešnej dobe,keď
každý multimeter má i meranie teploty,sú takéto konštrukcie viacmenej
zbytočné.