Jakou Bluetooth GPSku? RE: Emulator signalu GPS

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Leden 29 09:10:41 CET 2007

Zkusit to bohuzel nemuzu, protoze nemam nabijecku na USBcko. Popravde receno
jedinou nabijecku kterou k ni mam je do zapalovace v aute, to je drobna
nevyhoda te Nokie, protoze vyrobce asi (optimisticky) predpoklada, ze si to
koupi majitele Nokii a nabijecku uz maji. Ale zase takove nestesti to neni,
nabijecka stoji par korun. Pri te prilezitosti mne napada, nevite nekdo kde
rostou takove ty tenke napajecky jacky novych Nokii? Nejlepe samice na
kabel, chtel bych se udelat nejakou univerzalni nabijecku, ted kdyz nekam
jedeme, tak s sebou vozime takovou mensi elektrarnu...

Nejnizsi cenu jsem nejak moc nehledal, kupoval jsem ji pred vanocemi v
nejake akci lehce pres 2 tisice (snad 2099? uz nevim presne, ale vic nez
2100 to nebylo), navic to byl kamenny obchod a nemusel jsem platit postovne.

Dusan Dolezal