Kyslikovodikovy autogen

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Leden 28 17:19:15 CET 2007

Celkem souhlasim, ze ta H,O,PB svarecka vypada vsechno jen ne bezpecne, ale
Turboset90 bych doporucil skutecne jen pokud potrebujete tak 6x do roka
svarit nejaky plisek do 1mm.
On je Turboset90 urceny spise pro tvrde pajeni a pak cena cca 4000 vypada
dobre, ncmene kyslikova kraus tusim 500Kc a plyn tak 250, zivotnost v
desitkach minut.

Osobne jsem otazku svareni plamene vyresil velkym autogenem v garazi
(Acetylen) a na hodinarsake prace mam 5kg PB + 2l lahev na medicanalni
kyslik, kterou si plnim z te velke v garazi.
Soupravu na jemne prace jsem poridil
http://www.hufa.cz/Doc/Manualy/Svarovaci_souprava.pdf

Uz jsem tim varil 0,8mm hridelku nebo zlaty prsten a kupodivu uspesne.
Jinak veskere iformace o svareni cerpam z nejake prirucky svareni a pajeny
z 70 let., kterou jsem zachzanil pred skartaci z knihovny a kupodivu jsem v
tom zatim nasel vzdy vse co jsem potreboval.

Hm, dole je pdf soubor 439kB ke stazeni. Co s tim chcete svarovat? Ja bych
to nedelal. Pokud to ma byt na obcasne mikropajeni ci svarovani, neni
jednodussi mala souprava Turboset90, s mikrohoraky, 3000°C?
AZE