Dosah prenosneho telefonu

Roman Newman r.newman@napis.to
Neděle Leden 28 09:43:33 CET 2007

ten repeater je pekna vec ale nemam ho kam dat lebo tam kde rucka ma
este signal ho dat nemozem.
Takze len ten druhy sposob. To co je na tej stranke je super ale zase
moc velky dosah.... by to nebolo najlepsie tak velmi vyzarovat. Tak ma
napada len nejaka mala antenka ako su pri WiFI routeroch nech to trosku
viac vyzaruje. Teda aj na rucku aj na zakladnu pribastlit taku antenku
by bohlo pomoct. Som mal tu rucku rozobranu a ako antena tam je asi 3cm
kus ohnuteho drotu. S tou malou antenkou uvazujem spravne? pirznavam ze
VF technika je pre mna spanielska dedina.
RN