OT:Test nechodi a nechodi

Martin Marek martin.marek.doma@iol.cz
Sobota Leden 27 13:54:23 CET 2007

Můžete si také vytvořit pravidlo, že po odeslání u Vás na PCčku se zpráva zkopíruje kam je třeba, podobným mechanizmem, jako lze
odfiltrovávat OT: , tak jsem to i měl(Outlook) a fungovalo mi to.

Jinak Google je perfektní, pamatuji, že dával/dává 2,5GB prostoru pro maily, takže doporučuji "nedívat se darovanému koni na zuby" .
:o)

Martin