MAX3232 na Slovensku

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 26 11:42:41 CET 2007

aspon vidis ake problemy som riesil ked som robil tu DDSku :-) V robote nam uz vsetko bezi na 3.3V ale niektore zbernice su z historickych dovodov 5V a uz mam problemy vyznat sa vo vsetkych typoch logiky. Kedysi to bolo S, LS, F a hotovo. Teraz je tam tych pismen uz asi sedem, spolu sa vyraba asi 40 druhov logiky a ked si podrobne neprestudujes datasheet tak ti doska neprejde smoke-testom :-)
Na jednej doske napriklad mam
74LCX16244MTD
SN74AHC1G00DCK
SN74LVTH16245ADGGR
SN74LVC1G125DCK
a kazde to posrate pismenko nieco znamena. Je to radost ked objednavas material, uz sa par krat stalo ze integrace dosli a nesedeli s footprintom na plosaku :-)
b.