OT: disk cache v XP

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Leden 26 00:56:39 CET 2007

Jestli vam lehaji okna, je to bud blby hW nebo nejake aplikace, na 3,5 roky
starem NTB (Windows bez reinstalace snad 2,5 roku a porad instaluji nove
veci, pravda obcas se mi to uz zda trochu pomale) mi jedou klidne mesic (1GB
RAM, 100GB disk a desitky otevrenych aplikaci), no na jednom Jetway kompu se
to vzdy nejak ucpe a musi se brzy restartovat, myslim ze je to hardwarem.

Drive jsem si myslel, ze nereinstalovat okna 3 roky je nemozne, ale
evidentne to zalezi od a) stesti, b) hardwaru.