OT: svetielkovanie pri rozlepovani obalky

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Leden 25 23:12:12 CET 2007

Ja takhle rozlepuju vsechny uz leta - kdyz je dostupna tma - cim
rychleji rozlepujete tim to sviti vic. :-))

Dle meho je to jev, ktery vznika deformaci dlouhych molekul toho lepu.
Kdysi davno nam o tom nekde na skole rikali.

RadekCX - http://www.cncnet.info