Kde koupit rezistorove site v SMD, SMD obecne (kusovka)?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Leden 25 22:34:27 CET 2007

 25.1.2007, 22:24:05

Pred par dny jsem tady nadhodil firmu http://www.tme.com.pl, doufaje
ze se nekdo ozve jake s ni ma zkusenosti, at uz dobre nebo spatne.
Sortiment maji rozhodne zajimavy, ceny taky napr.
Rezistor SMD 0805 10K 0,125W 5% 13.- KCZ/100ks.
Dle jejich webu bezne dodavaji i do CR, maji stranky v (skoro)cestine
s cenami v korunach. Zbezne jsem koukal na obchodni podminky a zadnou
skrcku typu minimalni mnozstvi pul vagonu, nebo pausalni poplatek za
kazdou objednavku 2000kc jsem nenasel.
Jen ty 4R v 0805 nemaji :-(.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz