Bylo: (Schéma Riga 103) - nabídka RX

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 25 20:15:02 CET 2007

Vzhledem k tomu, že asi vzroste zájem o přijímače vhodné k úpravě na DRM
příjem ( viz poslední AR) nabízím případnému zájemci starší měřící
přijímač východoněmecké produkce RFT - označení STV 301-2.
Vypadá takhle:
http://jaku.ic.cz/RX/radio.jpg
Bohužel kousíček stupnice je odloupnut, ale asi by šlo stupnici
oscanovat, domalovat v corelu, vytisknout a nalepit...
http://jaku.ic.cz/RX/radio2.jpg
Přijímač má  dvojí směšování (1,7MHz/110KHz) a na vstupu je útlumový
článek a _karusel_ pro jednotlivá kv pásma!! . Před časem jsem ho chtěl
upravit právě na příjem DRM, ( asi nejjednodušeji změnou 2 mf přímo na
12KHz...??? ) ale pak jsem získal lepší ( profi RX )....
Oscanovaná schémata a část dokumentace na  http://jaku.ic.cz/RX/
Honza