OT: disk cache v XP

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 25 15:56:12 CET 2007

Zkuste treba softik CachemanXP

BTW v na druhem linku od PK se pise

Optimalizace priorit IRQ
Windows XP umí nastavit prioritu pro jedno (či více) IRQ, což vede k
posílení výkonu dané komponenty. V praxi bývá nejlepší nastavit prioritu
IRQ pro „Systémové hodiny reálného času a obvodu CMOS“, což má vliv na
výkon systému jako celku. Nedoporučoval bych nastavovat prioritu pro
více než jedno zařízení (přestože to jde), dopad bývá poté spíše na
zvýšení nestability než na další zlepšení výkonu.

Nechapu, cim muze prospet systemu zvyseni priority preruseni od RTC...

JDrozd