HP 3320 - chyba scanneru

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 25 15:43:06 CET 2007

   Zdravim,
znamy mi donesl multifunkcni stroj HP 3320 (laserova tiskarna, scanner,
kopirka), u ktereho temer vzdy dochazi k tomu, ze pri zapnuti (nebo
probuzeni z usporneho rezimu) zustane na displeji dlouho viset na hlaska
"Osvetleni zahrivani" (zahriva se zarivka scanneru) a pote se obevi
hlaska "Chyba scanneru". Hledal sem a navodu na "opravu" tohoto problemu
je vic - ruzne resetovani do defaultu, cisteni jednotky scanneru atd,
bohuzel podle toho co ctu na tech forech pomuze kazdemu neco jineho a
vetsinou se problem "vyresi" pouze na par dni. Pokud tu nekdo uspesne
opravil tuhle zavadu, budu rad kdyz me nakopne spravnym smerem.

JDrozd