OT: RE: Jakou Bluetooth GPSku? RE: Emulator signalu GPS

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 25 14:23:19 CET 2007

Nokia LD-3W - Sirf III, mala, lehka, levna, ma baterku a nabijeci konektor
Nokia (pro mne teda spis nevyhoda, ale nekdo oceni). A ma jednu puvabnou
vlastnost, pokud se od ni zarizeni odpoji, tak se nevypne jako iTec & spol.,
ale prejde do jakehosi sleep rezimu, v kterem vydrzi snad tyden, po
pripojeni se zase probudi (normalne vypnout jde samozrejme taky).

Dusan Dolezal