Jakou Bluetooth GPSku? RE: Emulator signalu GPS

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Leden 25 13:18:48 CET 2007

Ja tam vidim:
NMEA Reference Manual
C 2005 SiRF Technology Inc. All rights reserved.

A o NMEA2000 se tam taky pise...

No ale zmenme uz tema, jakou doporucujete soucasnou Bluetooth GPSku,
samozrejme pouzadavky jsou - co nejlepsi pomer/cena/vykon/vydrz/velikost.