OT: Emulator signalu GPS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 25 00:56:03 CET 2007

Si myslim, ze spravnejsi klucovy vyraz bude "GPS simulator", staci
zadat do googla. Ako prvy vypadne:
http://www.sailsoft.nl/gpssimul.htm

No dobre, sa mi to frajeri, ked som nieco podobne potreboval davnejsie
:-)

miro

PS: na testovanie sa nam osvedcilo naozaj prejst si trasu s
"lubovolnym" GPS a logovat si NMEA vystup. Zo znameho vstupu si viete
lahsie overit, ci vyvijana aplikacia pracuje spravne.